10 Ocak 2017 Salı

Seneler Sonra Yine Ben....

       Merhaba arkadaşlar ! Çok çok çoook uzun zamandır yazı yazmadığım bloğum daha dün aklıma geldi. En son yazdığımda 4. sınıf yeni bitmişti galiba. ilk yazdığım yazıları okumaya karar verdim ben de ... O zamanlar aldığım ''aferin'' ve diğer tebrikleri hep bloğuma yazardım. Sanırım artık aferin saymak için bayağı büyüdüm :D Bloğumun şablonunu ve adını değiştirmeyi düşünüyorum. Artık teması Minnie Mouse değil de Denizkızı Ariel olsun istiyorum. Siz ne dersiniz, sizce değiştirmeli miyim? Yorumu tamamen size bırakıyorum. Ayrıca bunca zamandır yazı yazmadığım halde beni takipten çıkmadığınız için teşekkür ederim. Bundan sonra bloğuma günlük tarzı yazmayı düşünüyorum. Bu konuda da yorumu size bırakıyorum.
   Senelerdir yazmıyorum, bu yüzden biraz da kendimden bahsedeceğim. 7. sınıfa başladım, Sarp adında yaklaşık yedi aylık bir kardeşim var. Boyum 1.70 civarı oldu. En son yazdığımda 1.39-1.40 civarıydı.Biraz kiloluyum galiba ama aşırı derecede değil. En azından boyuma göre:D Saçlarım aşırı derecede kısa.Anlatacak başka bir şey yok sanırsam. Şimdilik bay bayy!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder