6 Mayıs 2012 Pazar

Offff Yağmur yağıyor ve ben evdeyim :(


Annemle 1 haftadır planladığımız piknik, iptal oldu çünkü sabahtan beri yağmur yağıyor offffffffffff!

Ama bu bizi engelleyemez he he he heyyy. Bizde piknik örtümüzü evde yayıp, ev pikniği yapıyoruz oleeyyyyy. Ev pikniğinde neler yapacağız. Hazırladığımız yiyecekleri evde yiyeceğiz. 4 tane film aldık. İkisi benim için ikisi annem için. Ben Aslan Kral ve Mikey Mause seçtim. Annem ise Berlin Kaplanı ve Kurtuluş Son Durak filmini seçti. Abur Cubur da aldık. Keyfimize diyecek yok Oleyyyyy!  :)

6 yorum:

  1. bu da iyiymiş.. ben ofiste çalışıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi ya ev pikniği fikri biz küçükken neden yoktu ki:)

    YanıtlaSil
  3. Eğlendiğinize sevindim. Ev pikniği bence daha güzel :)) -R.S-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyze çabuk üye ooooooooooooollll :)) üye olmazsan küserim baaaakkkkk teşekkür ederim

      Sil